*محصولات موجود در تصویر شبیه سازی شده عبارتند از LG OLED C3 TV و LG Soundbar SC9.
ساندبار

ساندبار بی نقص برای تلویزیون ال جی شما

در اتاق نشیمن بزرگ و راحت، تلویزیون و ساندبار روی دیوار نصب شده اند. در صفحه تلویزیون، یک آتش نشان در حال پریدن از ساختمان در حال سوختن دیده می شود. در اتاق نشیمن بزرگ و راحت، تلویزیون و ساندبار روی دیوار نصب شده اند. در صفحه تلویزیون، یک آتش نشان در حال پریدن از ساختمان در حال سوختن دیده می شود.
*محصولات موجود در تصویر شبیه سازی شده عبارتند از LG OLED G3 TV و LG Soundbar GX.
همخوانی بی نقص

صدای برتر با طراحی بی عیب و نقص در هم می آمیزند

به عنوان تصویر کارتی که طراحی همخوان تلویزیون و ساندبار را نشان می دهد، تصویر بالا تلویزیون و ساتندبار را به تصویر می کشد که با نمایش صحنه ای از گیتاریستی در حال نواختن موسیقی در زیر نور آبی روی دیوار نصب شده اند و در پایین، تلویزیون و ساندبار با نمایش تصویری از یک اسب سفید در حال دویدن در ساحل آبی واقع در قفسه ای نشان داده می شوند. به عنوان تصویر کارتی که طراحی همخوان تلویزیون و ساندبار را نشان می دهد، تصویر بالا تلویزیون و ساتندبار را به تصویر می کشد که با نمایش صحنه ای از گیتاریستی در حال نواختن موسیقی در زیر نور آبی روی دیوار نصب شده اند و در پایین، تلویزیون و ساندبار با نمایش تصویری از یک اسب سفید در حال دویدن در ساحل آبی واقع در قفسه ای نشان داده می شوند.
*محصولات موجود در تصویر شبیه سازی شده بالا عبارتند از LG OLED C3 و LG Soundbar SC9. محصولات موجود در تصویر شبیه سازی شده پایین عبارتند از LG QNED85 و LG Soundbar S95QR.
WOW Orchestra

صدای خود را تقویت کنید

از صدایی با همگام سازی بی نقص لذت ببرید. به لطف جفت سازی یکپارچه ساندبار ال جی (LG Soundbar) با بلندگوهای داخلی تلویزیون ال جی (LG TV)، می توانید با WOW Orchestra از صدای پویاتر و سه بعدی لذت ببرید.
در اتاق نشیمن دنج، تلویزیون بزرگ و ساندبار روی دیوار نصب شده اند. در دو طرف تلویزیون و زیر ساندبار، یک طرح گرافیکی موجی وجود دارد که به واسطه صدا به صورت گسترده و بزرگ پخش می شود. در اتاق نشیمن دنج، تلویزیون بزرگ و ساندبار روی دیوار نصب شده اند. در دو طرف تلویزیون و زیر ساندبار، یک طرح گرافیکی موجی وجود دارد که به واسطه صدا به صورت گسترده و بزرگ پخش می شود.
*این قابلیت فقط در مدل های 2023 تلویزیون پشتیبانی می شود. میزان پشتیبانی براساس مدل متفاوت است.
*میزان پشتیبانی از قابلیت ها براساس مدل ساندبار ال جی متفاوت است.
*محصولات موجود در تصویر شبیه سازی شده عبارتند از LG OLED G3 TV و LG Soundbar GX.
*میزان پشتیبانی از این قابلیت ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
صدای فراگیر چندگانه

صدایی در همه جهات

ساندبار ال جی به طور یکپارچه از IMAX Enhanced و Dolby Atmos پشتیبانی می کند تا صدای فراگیر تقویت شده ای را برای غوطه وری کامل شما در سرگرمی ها ارائه دهد.
تلویزیونی روی دیوار نصب شده است و یک ساندبار در بالای کمد اتاق نشیمن قرار داده شده است. شکوه صدایی که فضا را پر می کند از طریق امواج و طرح های گرافیکی نشان داده می شود. تلویزیونی روی دیوار نصب شده است و یک ساندبار در بالای کمد اتاق نشیمن قرار داده شده است. شکوه صدایی که فضا را پر می کند از طریق امواج و طرح های گرافیکی نشان داده می شود.
*سازگار با کدک های صوتی DTS، DTS:X و IMAX Enhanced با استفاده از رمزگشایی داخلی تلویزیون برای دستگاه های صوتی مناسب.
*میزان پشتیبانی از مدل ها و قابلیت ها ممکن است براساس محصول متفاوت باشد.
*محصولات موجود در تصویر شبیه سازی شده عبارتند از LG OLED C3 TV و LG Soundbar SC9.
*میزان پشتیبانی از قابلیت IMAX ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
WOW Interface

تنظیمات متنوع

هنگام اتصال به تلویزیون ال جی، ساندبار ال جی به طور خودکار و متناسب حالت ها را تغییر می دهد. همچنین می توانید از تنظیمات صوتی اضافی در ساندبار و تلویزیون متصل خود لذت ببرید.
روی صفحه تلویزیون، تصویر «WOW Interface» برای استفاده از عملکرد «WOW Orchestra» نمایش داده می شود. در زیر تصویری از یک کنترل از راه دور و عناصر طراحی گرافیکی برای اتصال صدا به ساندبار یا تلویزیون وجود دارد. روی صفحه تلویزیون، تصویر «WOW Interface» برای استفاده از عملکرد «WOW Orchestra» نمایش داده می شود. در زیر تصویری از یک کنترل از راه دور و عناصر طراحی گرافیکی برای اتصال صدا به ساندبار یا تلویزیون وجود دارد.
*این قابلیت فقط در مدل های 2023 تلویزیون پشتیبانی می شود. میزان پشتیبانی براساس مدل متفاوت است.
*میزان پشتیبانی از قابلیت ها براساس مدل ساندبار ال جی متفاوت است.
*محصولات موجود در تصویر شبیه سازی شده عبارتند از LG QNED 85 TV و LG Soundbar S95QR.
ایرباد

یک لحظه در گوش بگذارید و در خود فرو روید

TONE Free

در سطح خود گوش بسپارید

با قابلیت تنظیم خروجی های مختلف صدا، همه اعضای خانواده می توانند از محتوا در سطح خود لذت ببرند. با تنظیم سطوح مختلف صدا برای تلویزیون و هدفون بی سیم بلوتوثی خود، تجربه خود را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید.
چند نفر روی مبل نشسته اند و یک بازی فوتبال را از تلویزیون تماشا می کنند. زن سمت راست ایرباد به گوش دارد و با صدای متفاوت نسبت به تلویزیون از آن استفاده می کند که نشان می دهد او از هر دوی آنها همزمان بهره می برد. چند نفر روی مبل نشسته اند و یک بازی فوتبال را از تلویزیون تماشا می کنند. زن سمت راست ایرباد به گوش دارد و با صدای متفاوت نسبت به تلویزیون از آن استفاده می کند که نشان می دهد او از هر دوی آنها همزمان بهره می برد.
*محصولات در تصویر شبیه سازی شده عبارتند از LG QNED 85 TV و LG TONE Free.
*میزان پشتیبانی ممکن است بسته به محصول متفاوت باشد.