ویدئویی در حال پخش است که مسافر فضایی را در مواجهه با یک موجود بیگانه نشان می دهد. ناگهان، ویدیو کوچک نمایی شده و صفحه «خانه تماماً نو» نشان داده می شود. سپس صفحه از بالا به پایین پیمایش شده و همه قابلیت های صفحه «خانه تماماً نو» به تصویر کشیده می شود. ویدئویی در حال پخش است که مسافر فضایی را در مواجهه با یک موجود بیگانه نشان می دهد. ناگهان، ویدیو کوچک نمایی شده و صفحه «خانه تماماً نو» نشان داده می شود. سپس صفحه از بالا به پایین پیمایش شده و همه قابلیت های صفحه «خانه تماماً نو» به تصویر کشیده می شود.
خانه تماماً نو

با خانه تماماً نوی خود آشنا شوید

*میزان دسترسی به خدمات ممکن است براساس منطقه یا کشور متفاوت باشد.
*برای خدمات OTT به اشتراک های جداگانه نیاز است.
پروفایل من

انتظارات شما در نظر گرفته شده است

به «پروفایل من» (My Profile) خوش آمدید که در آن به راحتی می توانید برای هر یک از اعضای خانواده پروفایل شخصی ایجاد کرده و بین آنها جابجا شوید. صفحه اصلی متناسب با هر کاربر مختلف طراحی شده است که برای دستیابی به یک تجربه شخصی سازی شده تر، پیشنهادهای محتوایی سفارشی، هشدارهای ورزشی و دسترسی آسان تر به برنامه های مورد علاقه را برای شما فراهم می کند.
صفحه تلویزیونی در یک فضای مشکی مشاهده می شود که صفحه «خانه تماماً نو» را نشان می دهد. هنگامی که دکمه پروفایل فشار داده می شود و پروفایل متفاوتی انتخاب می شود، صفحه به طرح سفارشی شده برای تنظیمات آن پروفایل تغییر می کند. صفحه تلویزیونی در یک فضای مشکی مشاهده می شود که صفحه «خانه تماماً نو» را نشان می دهد. هنگامی که دکمه پروفایل فشار داده می شود و پروفایل متفاوتی انتخاب می شود، صفحه به طرح سفارشی شده برای تنظیمات آن پروفایل تغییر می کند.
*نمایش محتوا ممکن است بسته به منطقه یا اتصال شبکه کاهش یافته یا محدود شود.
*امکان ایجاد تعداد نامحدودی از پروفایل ها وجود دارد اما صفحه اصلی تنها حداکثر تا 10 پروفایل را می تواند نشان دهد.
کارت سریع

تنظیمات تنها یک کلیک فاصله دارند

می توانید به تمام تنظیمات مورد نیاز خود در صفحه تنها با یک کلیک دسترسی داشته باشید. حتی می توانید صفحه تنظیمات خود را مطابق میل خود ویرایش کنید و به راحتی منوی تنظیماتی را که اغلب استفاده می کنید، تغییر دهید.
در یک پس زمینه مشکی، صفحه «خانه تماماً نو» مشاهده می شود و وقتی که «کارت سریع ورزشی» (Sports Quick Card) را در صفحه فشار می دهید، به صفحه ورزشی منتقل می شوید. به طور مشابه، با فشردن «کارت سریع بازی» (Game Quick Card) به صفحه بازی می روید. در یک پس زمینه مشکی، صفحه «خانه تماماً نو» مشاهده می شود و وقتی که «کارت سریع ورزشی» (Sports Quick Card) را در صفحه فشار می دهید، به صفحه ورزشی منتقل می شوید. به طور مشابه، با فشردن «کارت سریع بازی» (Game Quick Card) به صفحه بازی می روید.
راهنمای تصویر هوش مصنوعی

وضوح تصویری که سزاوارش هستید

به جای سعی در انتخاب تصادفی بهترین تصاویر، با چند مرحله ساده رزولوشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شش نوع تصویر تنظیم صفحه مشاهده می شود که با انتخاب دو مورد از آنها، شش نوع گزینه بعدی صفحه ظاهر می شود. سپس، ویدیویی مجدداً قابلیت «راهنمای تصویر هوش مصنوعی» (AI Picture Wizard) را با انتخاب دو مورد از شش گزینه صفحه نشان می دهد. شش نوع تصویر تنظیم صفحه مشاهده می شود که با انتخاب دو مورد از آنها، شش نوع گزینه بعدی صفحه ظاهر می شود. سپس، ویدیویی مجدداً قابلیت «راهنمای تصویر هوش مصنوعی» (AI Picture Wizard) را با انتخاب دو مورد از شش گزینه صفحه نشان می دهد.
*میزان پشتیبانی از قابلیت «راهنمای تصویر» (Picture Wizard) ممکن است بسته به محصول متفاوت باشد.
پیشکار هوش مصنوعی

محتوایی که می دانیم عاشقش خواهید شد

قابلیت «پیشکار هوش مصنوعی» (AI Concierge) سلایق شما را براساس تاریخچه جستجوی تشخیص صدا متوجه می شود و حتی بسته به رفتار کاربری منحصر به فرد شما کلیدواژه هایی را توصیه می کند.
مردی در صفحه تلویزیون نشان داده می شود و در گوشه پایین و سمت چپ صفحه، کلیدواژه هایی برای محتوای پیشنهادی از طرف تلویزیون ظاهر می شود. مردی در صفحه تلویزیون نشان داده می شود و در گوشه پایین و سمت چپ صفحه، کلیدواژه هایی برای محتوای پیشنهادی از طرف تلویزیون ظاهر می شود.
*میزان دسترسی به خدمات ممکن است بسته به منطقه و سری متفاوت باشد.
* «کلیدواژه برای شما» (For you keyword) فقط در کشورهایی قابل ارائه است که از NLP به زبان مادری خود پشتیبانی می کنند.
*میزان پشتیبانی از این قابلیت ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
مردی روی مبل اتاق نشیمن مجلل و بزرگ نشسته و به تلویزیون نگاه می کند. صفحه تلویزیون صحنه تقسیم شده بازی فوتبال و اخبار را نشان می دهد. مردی روی مبل اتاق نشیمن مجلل و بزرگ نشسته و به تلویزیون نگاه می کند. صفحه تلویزیون صحنه تقسیم شده بازی فوتبال و اخبار را نشان می دهد.
زندگی هوشمند

تلویزیون شما کاملاً هوشمندتر شده است

نمای چندگانه


نمای چندگانه1 نمای چندگانه2

پهلو به پهلو

به صفحه نمایش خود تنوع بخشید. با قابلیت «پهلو به پهلو» (Side by Side)، از طیف گسترده ای از محتوا به طور همزمان با دو صفحه نمایش لذت ببرید و با دوربین هوشمند ال جی (LG Smart Cam) به خدمات تعاملی بیشتری دسترسی داشته باشید.

یک تلویزیون دارای دوربین هوشمند ال جی روی دیوار داخلی سفید مشاهده می شود. صفحه تلویزیون صحنه ای از کنفرانس ویدئویی را نشان می دهد که چهار نفر در سمت چپ صفحه تقسیم شده و یک زن در سمت راست قرار دارند. یک تلویزیون دارای دوربین هوشمند ال جی روی دیوار داخلی سفید مشاهده می شود. صفحه تلویزیون صحنه ای از کنفرانس ویدئویی را نشان می دهد که چهار نفر در سمت چپ صفحه تقسیم شده و یک زن در سمت راست قرار دارند.

تصویر در تصویر

می توانید با قابلیت «تصویر در تصویر» (Picture in Picture) هم خود و هم برنامه خود را زیر نظر داشته باشید. به سادگی از طریق دوربین هوشمند خود متصل شوید و به راحتی وضعیت خود را در طول انجام ورزش های خانگی بررسی کنید.

زنی در حال ورزش رو به تلویزیون در فضای خانه دیده می شود. در سمت مقابل زن، تلویزیونی دارای دوربین هوشمند ال جی مشاهده می شود که فردی را نشان می دهد که از طریق دوربین روی صفحه تلویزیون، به وی آموزش های ورزشی داده و راهنمایی می دهد. زنی در حال ورزش رو به تلویزیون در فضای خانه دیده می شود. در سمت مقابل زن، تلویزیونی دارای دوربین هوشمند ال جی مشاهده می شود که فردی را نشان می دهد که از طریق دوربین روی صفحه تلویزیون، به وی آموزش های ورزشی داده و راهنمایی می دهد.

پایش دوگانه

با روش های بیشتر برای کار با حالت ورودی دوگانه آشنا شوید. به راحتی می توانید برای راه اندازی نهایی کار به طور همزمان از دو ورودی HDMI به محتواها دسترسی داشته و به آنها مراجعه نمایید.

تلویزیونی روی دیوار خاکستری مشاهده می شود که صفحه نمایش آن دو فایل را به دو قسمت تقسیم کرده است. در زیر تلویزیون، یک تصویر گرافیکی صحنه اتصال دو رایانه را نشان می دهد. تلویزیونی روی دیوار خاکستری مشاهده می شود که صفحه نمایش آن دو فایل را به دو قسمت تقسیم کرده است. در زیر تلویزیون، یک تصویر گرافیکی صحنه اتصال دو رایانه را نشان می دهد.
*میزان دسترسی به ترکیب برنامه/ورودی می تواند بسته به خدمات متفاوت باشد.
*تنظیمات تصویر/صدا در هر دو صفحه یکسان است.
*«LG Fitness» دارای عملکرد حالت «تصویر در تصویر» با دوربین USB در برنامه است.
*خروجی تصویر به یک صفحه محدود شده است.
*میزان پشتیبانی از این قابلیت ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
دوربین هوشمند ال جی

لحظات را به راحتی ثبت کنید

دوربین هوشمند ال جی با نصب آسان و طراحی فوق باریک به طور یکپارچه با تلویزیون ال جی شما هماهنگ می شود. از کنفرانس ویدیویی خانگی تا ورزش با LG Fitness، دوربین هوشمند اینجا در کنار شماست.
زنی روی یک مبل مجلل در اتاق نشیمن بزرگ نشسته است. او لپ تاپی را در دست گرفته و رو به صفحه نمایش بزرگ دیواری در مقابل قرار دارد که او را در حین انجام کنفرانس ویدئویی نشان می دهد. زنی روی یک مبل مجلل در اتاق نشیمن بزرگ نشسته است. او لپ تاپی را در دست گرفته و رو به صفحه نمایش بزرگ دیواری در مقابل قرار دارد که او را در حین انجام کنفرانس ویدئویی نشان می دهد.
*دوربین هوشمند ال جی به صورت مجزا فروخته می شود.
تشخیص صدا بدون دخالت دست

ال جی از دخالت دست رها می شود

در تلویزیون های ال جی تنها با استفاده از صدای خود می توانید به سرگرمی ها دسترسی سریع تری داشته باشید، وضعیت آب و هوا را بررسی کنید، دستگاه های هوشمند متصل را کنترل کنید و کارهای بسیار دیگر.
مردی روی مبل رو به تلویزیون در سمت مقابل نشسته است. کادر گفتگویی در بالای سر او شناور است که در آن نوشته شده است «چیزی پیشنهاد کن تا تماشا کنم». داخل صفحه، ویدیویی از مردی که چتر بر سر دارد با رابط کاربری فعال شده با تشخیص صدا در حال پخش است. مردی روی مبل رو به تلویزیون در سمت مقابل نشسته است. کادر گفتگویی در بالای سر او شناور است که در آن نوشته شده است «چیزی پیشنهاد کن تا تماشا کنم». داخل صفحه، ویدیویی از مردی که چتر بر سر دارد با رابط کاربری فعال شده با تشخیص صدا در حال پخش است.
*میزان دسترسی به فرمان صوتی ممکن است براساس محصول و کشور متفاوت باشد.
*استفاده از عملکرد صوتی بدون دخالت دست و بدون کنترل از راه دور فقط با پردازنده α9 امکان پذیر است.
Amazon و Apple Air Play

جفت سازی یکپارچه برای کل سرویس ها

با پشتیبانی از خدماتی مانند Apple Airplay ،Apple HomeKit و Matter از اتصال یکپارچه و کنترل آسان تلویزیون ال جی خود لذت ببرید.
زنی در اتاقی تاریک نشان داده می شود که در حال تماشای ویدیویی از تلفن خود در تلویزیون از طریق آینه کردن است. زنی در اتاقی تاریک نشان داده می شود که در حال تماشای ویدیویی از تلفن خود در تلویزیون از طریق آینه کردن است.
*LG از دستگاه‌های وای‌فای Matter پشتیبانی می‌کند.میزان پشتیبانی از خدمات و قابلیت های «Matter» ممکن است بسته به دستگاه های متصل متفاوت باشد. اتصال اولیه برای ThinQ و Matter باید از طریق برنامه تلفن همراه ThinQ انجام شود.
*اپل، لوگوی اپل، AirPlay ،Apple TV و HomeKit نشان های تجاری شرکت .Apple Inc هستند که در ایالات متحده و سایر کشورها به ثبت رسیده اند.
*میزان پشتیبانی از منوها و برنامه ها ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
*میزان دسترسی به فرمان صوتی ممکن است براساس محصول و کشور متفاوت باشد.
*منوهای نمایش داده شده ممکن است پس از انتشار متفاوت باشند.
*میزان پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit ممکن است براساس منطقه متفاوت باشد.
همیشه آماده

تلویزیونی که همه جواب ها را دارد

تلویزیون های ال جی به لطف قابلیت «همیشه آماده» (Always Ready) حتی هنگامی که خاموش باشند، کارایی خود را نشان می دهند. این قابلیت به تلویزیون اجازه می دهد تا در هنگام عدم استفاده به عنوان بلندگوی هوش مصنوعی عمل کرده و در نتیجه آماده پاسخگویی به دستورات صوتی شما در هر لحظه می باشد. حتی می توانید از تلویزیون به عنوان ستون اصلی و همه کاره خانه برای نمایش ساعت، آثار هنری، عکس یا پخش موسیقی استفاده نمایید.
در تصویر یک دیوار بزرگ با پله و نور وجود دارد و تلویزیون هم روی آن نصب شده است. داخل صفحه تلویزیون، منظره غروب خورشید با اطلاعات آب و هوای روزانه مشاهده می شود. در تصویر یک دیوار بزرگ با پله و نور وجود دارد و تلویزیون هم روی آن نصب شده است. داخل صفحه تلویزیون، منظره غروب خورشید با اطلاعات آب و هوای روزانه مشاهده می شود.
*OLEDZ3/G3/C3 از قابلیت «همیشه آماده» برخوردار هستند.
*میزان پشتیبانی از این قابلیت ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
اشتراک گذاری اتاق به اتاق

برنامه خود را به همراه داشته باشید

با قابلیت «اشتراک گذاری اتاق به اتاق» (Room-to-Room Sharing) حتی در شرایطی که در حال حرکت در منزل هستید می توانید به صورت بی وقفه از محتوای خود لذت ببرید. به سادگی به تلویزیون خود بگویید برنامه شما را در شبکه وای فای خانگی به تلویزیون ال جی دیگری ارسال کند تا از تجربه دیداری بی وقفه لذت ببرید.
در اتاق نشیمن، یک تلویزیون روی دیوار مشاهده می شود که ویدیویی از فردی در حال اسکی را نشان می دهد. یک کادر پیام با مضمون «ارسال صفحه به تلویزیون اتاق خواب» در پایین صفحه ظاهر می شود که باعث می شود تلویزیون خاموش شود و پخش ویدیو در تلویزیون اتاق خواب ادامه یابد. کادر پیام دیگری با مضمون «ارسال صفحه به تلویزیون اتاق نشیمن» ظاهر می شود که باعث می شود ویدیو به تلویزیون اتاق نشیمن برگردد و تلویزیون اتاق خواب خاموش شود. در اتاق نشیمن، یک تلویزیون روی دیوار مشاهده می شود که ویدیویی از فردی در حال اسکی را نشان می دهد. یک کادر پیام با مضمون «ارسال صفحه به تلویزیون اتاق خواب» در پایین صفحه ظاهر می شود که باعث می شود تلویزیون خاموش شود و پخش ویدیو در تلویزیون اتاق خواب ادامه یابد. کادر پیام دیگری با مضمون «ارسال صفحه به تلویزیون اتاق نشیمن» ظاهر می شود که باعث می شود ویدیو به تلویزیون اتاق نشیمن برگردد و تلویزیون اتاق خواب خاموش شود.
*تلویزیون اصلی (فرستنده محتوا): OLEDZ3/G3/C3 ،QNED99/95 ،OLEDZ2/G2/C2/CS (در مدل های 2022 و سال های بعد پشتیبانی می شود).
*تلویزیون فرعی (گیرنده محتوا): تمام مدل های سال 2022 و مدل های جدیدتر و StanbyME.
*تلویزیون های NanoCell و UHD تنها به عنوان تلویزیون های فرعی پشتیبانی می شوند.
*تنها تلویزیون های متصل به WiFi AP یکسان می توانند همگام سازی شوند.
*میزان پشتیبانی از قابلیت «اشتراک گذاری اتاق به اتاق» ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
*به دلیل مسائل مربوط به حق نشر، سرویس در منطقه اتحادیه اروپا ارائه نمی شود.
*تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه سازی شده اند.
دسترسی‌پذیری

اولویت دادن به دسترسی‌پذیری

قابلیت‌هایی را کشف کنید که مسائل را برای همه آسان می‌سازد.
با کنترل از راه دور تلویزیون آشنا شوید

کنترل دستگاه آسان شده است

قفل نکات مفید را از طریق منوها و دستورهای صوتی باز کنید.
  • صفحه اصلی webOS قابل‌مشاهده است و نمایی نزدیک از آیکون شبیه انسان در بالای آن نمایش داده می‌شود.

    میان‌بری به درس‌ها

    از طریق منوی دسترسی‌پذیری تنظیمات فوری، دسترسی به درس‌ها سریع و آسان است.

  • دکمه‌ای با آیکون میکروفن در پایین آن وجود دارد که دکمه عملیات تشخیص صدا نامیده می‌شود.

    برای آموختن، کافی است سؤال کنید

    آماده‌اید شروع کنیم؟ کافی است دکمه تشخیص صدا را بگیرید و بگویید «با کنترل از راه دور آشنا شوید.»

برای همه عالی است

با گزینه‌های پخش صدا برای صدای تلویزیون و سمعک‌های Bluetooth، از بهترین میزان صدای تلویزیون بسته به نیازتان لذت ببرید.
گروهی از افرد که روی کاناپه نشسته‌اند و بازی فوتبال را از تلویزیون نگاه می‌کنند. زن سمت راست ایرباد به گوش دارد و با صدایی متفاوت از تلویزیون به برنامه تلویزیون گوش می‌کند، یعنی همزمان در حال استفاده از هردو است. گروهی از افرد که روی کاناپه نشسته‌اند و بازی فوتبال را از تلویزیون نگاه می‌کنند. زن سمت راست ایرباد به گوش دارد و با صدایی متفاوت از تلویزیون به برنامه تلویزیون گوش می‌کند، یعنی همزمان در حال استفاده از هردو است.
*قابلیت‌های پشتیبانی‌شده ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد.
*قابلیت‌های پشتیبانی‌شده ممکن است بسته به مدل متفاوت باشد.

از صفحه زبان اشاره گسترش‌یافته لذت ببرید

بزرگ‌نمایی زبان اشاره به افراد دچار اختلال شنوایی کمک می‌کند از طریق بزرگ‌نمایی صفحه زبان اشاره تصویر در تصویر، برنامه‌های زبان اشاره را بهتر مشاهده کنند.
صحنه اخبار در صفحه‌نمایش تلویزیون پخش می‌شود و صفحه‌ای بزرگ که زبان اشاره را نمایش می‌دهد، در گوشه سمت راست پایین قرار دارد. صحنه اخبار در صفحه‌نمایش تلویزیون پخش می‌شود و صفحه‌ای بزرگ که زبان اشاره را نمایش می‌دهد، در گوشه سمت راست پایین قرار دارد.
*قابلیت‌های پشتیبانی‌شده ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد.
*قابلیت‌های پشتیبانی‌شده ممکن است بسته به مدل متفاوت باشد.

صفحه‌نمایش خود را متناسب با نیازهای بصری‌تان تنظیم کنید

تلویزیون‌های LG قابلیت‌های دسترسی‌پذیری نظیر راهنمای صوتی، کنتراست بالا و مقیاس خاکستری، رنگ‌های وارونه، و توصیف ویدئویی به افراد دچار اختلالات بینایی ارائه می‌کنند.
زوجی مسن که روی کاناپه نشسته‌اند و با لبخندی به لب به صفحه‌نمایش نگاه می‌کنند. زوجی مسن که روی کاناپه نشسته‌اند و با لبخندی به لب به صفحه‌نمایش نگاه می‌کنند.
*قابلیت‌های پشتیبانی‌شده ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد.
*قابلیت‌های پشتیبانی‌شده ممکن است بسته به مدل متفاوت باشد.
دکمه «حالا خرید کن» زیر متن «از کجا بخریم» قرار دارد. «حالا خرید کن» شما را به صفحه ای هدایت می کند که مکان های خرید را نشان می دهد.

از کجا بخریم