سینما

سینما را به خانه بیاورید

تلویزیون های ال جی خانه همه پلتفرم های پخش آنلاین مورد علاقه شما مانند Apple TV+ ،Disney+ ،Amazon Prime Video ،Netflix و بسیاری دیگر هستند. با این همه گزینه برای انتخاب، هر چیزی برای هر سلیقه ای فراهم می شود.
مردی روی مبل نشسته و مشغول تماشای تلویزیون است. مرد یک کنترل از راه دور در دست دارد و در تلویزیون، تصویر صحنه ای از سریال «بنیاد» از +Apple TV مشاهده می شود. مردی روی مبل نشسته و مشغول تماشای تلویزیون است. مرد یک کنترل از راه دور در دست دارد و در تلویزیون، تصویر صحنه ای از سریال «بنیاد» از +Apple TV مشاهده می شود.
*به عضویت در سرویس پخش آنلاین Netflix نیاز است.
*میزان دسترسی به محتوا و برنامه ممکن است براساس کشور یا منطقه متفاوت باشد. به اشتراک جداگانه Disney+. (c) 2022 (دیزنی و شرکت های وابسته آن) نیاز است.
اپل، لوگوی اپل و Apple TV نشان های تجاری شرکت Apple Inc هستند که در ایالات متحده و سایر کشورها به ثبت رسیده اند.
*+Apple TV یا محتوای انتخابی ممکن است در همه مناطق در دسترس نباشد.
*به اشتراک +Apple TV نیاز است.
*آمازون، Prime Video و همه لوگوهای مرتبط نام و نشان های تجاری شرکت Amazon.com, Inc یا نهادهای وابسته به آن هستند. حق عضویت در Amazon Prime یا هزینه های Prime Video اعمال می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای primevideo.com/terms مراجعه کنید.
*میزان پشتیبانی از خدمات ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
شش دسته تصویر مشاهده می‌شوند که هر کدام حاوی لوگوی پلتفرم پخش آنلاین و تصویر فیلم هستند. لوگوی Netflix با چهارشنبه، لوگوی Apple TV plus با تد لاسو، لوگوی Pramount plus با پادشاه تولسا، لوگوی Disney plus با گنجینه ملی، لوگوی Prime video با حلقه های قدرت، لوگوی Sky showtime با تاپ گان. شش دسته تصویر مشاهده می‌شوند که هر کدام حاوی لوگوی پلتفرم پخش آنلاین و تصویر فیلم هستند. لوگوی Netflix با چهارشنبه، لوگوی Apple TV plus با تد لاسو، لوگوی Pramount plus با پادشاه تولسا، لوگوی Disney plus با گنجینه ملی، لوگوی Prime video با حلقه های قدرت، لوگوی Sky showtime با تاپ گان.
LG Channels

از تماشای برنامه های بیشتر به صورت رایگان لذت ببرید

با آنچه تلویزیون با LG Channels ارائه می دهد، بیشتر آشنا شوید. انواع سرگرمی های متنوع را به همراه بیش از 150 کانال و برنامه درخواستی (همگی بدون اشتراک و هزینه) کاوش کنید.
صفحه اصلی «LG Channels» مشاهده می شود و تصاویر برنامه های مختلفی از LG Channels در کنار آن هستند. صفحه اصلی «LG Channels» مشاهده می شود و تصاویر برنامه های مختلفی از LG Channels در کنار آن هستند.
*تعداد کانال ها و برنامه های در دسترس «LG Channels» ممکن است بسته به محصول و منطقه متفاوت باشد.
*برخی از محتواهای نشان داده شده فقط مربوط به ایالات متحده هستند. *محتوا موجود ممکن است براساس کشور متفاوت باشند.
گیمینگ ابری

پیش به سوی ماجراجویی جدید

مستقیماً از تلویزیون ال جی خود وارد دنیای وسیع تری از بازی شوید. با سرویس های گیمینگ ابری مانند Utomik ،GeForce NOW و Luna، مسیرهای بیشتری را برای بازی بگشایید. می توانید به هزاران بازی جدید دسترسی داشته باشید و گیم های مورد علاقه خود را بدون نیاز به سخت افزار اضافی بازی کنید. 
زنان و مردانی روی مبل نشسته اند و با هم از بازی اتومبیلرانی در تلویزیون لذت می برند. زنان و مردانی روی مبل نشسته اند و با هم از بازی اتومبیلرانی در تلویزیون لذت می برند.
*میزان پشتیبانی از همکاری ها ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
سه دسته تصویر مشاهده می شوند که هر کدام دارای لوگو و تصاویر بازی Utomik ،GeForce NOW و Luna هستند. سه دسته تصویر مشاهده می شوند که هر کدام دارای لوگو و تصاویر بازی Utomik ،GeForce NOW و Luna هستند.
تندرستی

برنامه ورزشی خود را سفارشی کنید

خواه پیگیری وزنتان یا تمرکز بر مراقبه باشد، خواه بازخورد زنده مربوط به ورزشتان باشد، می توانید نبض سلامتی خود را به دست بگیرید. با سرویس هایی مانند Exercite، ورزش های خانگی با کلیک یک دکمه در دسترس هستند و راحت تر از همیشه می توانید به آنها بپردازید.
زنی در حین تماشای تلویزیون در حال انجام حرکات اسکات است. در صفحه تلویزیون، می توانید تصاویری را مشاهده کنید که به شما آموزش های ورزشی می دهند و می توانید وضعیت جسمانی خود را بررسی کنید. زنی در حین تماشای تلویزیون در حال انجام حرکات اسکات است. در صفحه تلویزیون، می توانید تصاویری را مشاهده کنید که به شما آموزش های ورزشی می دهند و می توانید وضعیت جسمانی خود را بررسی کنید.
*میزان پشتیبانی از این قابلیت ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
متاورس

گامی به سوی متاورس در تلویزیون ال جی

از همه جوانب متاورس لذت ببرید. فناوری جدید در گالری هنری NFT (Dasverse) با سردمداران قدیمی به هم می پیوندند. می توانید برای کاوش دنیای سرگرمی های متاورس در Sansar آواتار خود را ایجاد کنید. علاوه بر این، می توانید با پلتفرم سه بعدی بازی ابری متاورس (Oorbit)، بازی را به سطح بالاتری برسانید.
زنی در اتاق در حال رقصیدن در حین تماشای صحنه کنسرت در متاورس «Sansar» در تلویزیون است. زنی در اتاق در حال رقصیدن در حین تماشای صحنه کنسرت در متاورس «Sansar» در تلویزیون است.
*میزان پشتیبانی از این قابلیت ممکن است براساس منطقه و مدل متفاوت باشد.
سه دسته تصویر مشاهده می شوند که هر کدام دارای لوگو و تصاویر سرویس های متاورس یعنی Dasverse ،Sansar و Oorbit هستند. سه دسته تصویر مشاهده می شوند که هر کدام دارای لوگو و تصاویر سرویس های متاورس یعنی Dasverse ،Sansar و Oorbit هستند.
برنامه های پخش آنلاین

طرفدار بودن هرگز به این راحتی نبوده است

تلویزیون ال جی هیجان طرفدار بودن را به سطحی بالاتر می برد و باعث می شود بیشتر از همیشه به هنرمندان مورد علاقه خود نزدیک شوید. با برنامه Weverse می توانید به ویدیوهای زنده و محتوای اصلی BTS دسترسی داشته باشید و به راحتی کالا و بلیط رویدادهای آینده را خریداری کنید. با پخش موسیقی در Spotify می توانید از جدیدترین نسخه های منتشر شده از هنرمندان مورد علاقه خود با کیفیت بالا لذت ببرید.
صحنه کنسرت در تلویزیون پخش می شود؛ دو مرد روی مبل و صندلی بادی نشسته اند و در حالی که زنی ایستاده است از کنسرت لذت می برند. روی میز وسط اتاق خوراکی های مختلفی مثل پاپ کورن، ناچو و کوکا وجود دارد. صحنه کنسرت در تلویزیون پخش می شود؛ دو مرد روی مبل و صندلی بادی نشسته اند و در حالی که زنی ایستاده است از کنسرت لذت می برند. روی میز وسط اتاق خوراکی های مختلفی مثل پاپ کورن، ناچو و کوکا وجود دارد.
*میزان پشتیبانی از این قابلیت ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
دو دسته تصویر با لوگوهای Weverse و Spotify مشاهده می شود. دو دسته تصویر با لوگوهای Weverse و Spotify مشاهده می شود.
کلاس درس

از بهترین ها بیاموزید

سطح یادگیری خود را با کلاس هایی متشکل از بیش از 150 مدرس در طیف وسیعی از رشته ها از جمله هنر، سرگرمی، کسب و کار، طراحی، مد، ورزش، نویسندگی و موارد دیگر ارتقا دهید.
تلویزیون بزرگی روی دیوار قرار دارد و صحنه ای از کلاس باغبانی «Master Class» را نشان می دهد. زنی پشت میز کنار تلویزیون ایستاده و با گلدان و قیچی باغبانی در کلاس شرکت می کند. تلویزیون بزرگی روی دیوار قرار دارد و صحنه ای از کلاس باغبانی «Master Class» را نشان می دهد. زنی پشت میز کنار تلویزیون ایستاده و با گلدان و قیچی باغبانی در کلاس شرکت می کند.
*میزان پشتیبانی از این قابلیت ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
دکمه «حالا خرید کن» زیر متن «از کجا بخریم» قرار دارد. «حالا خرید کن» شما را به صفحه ای هدایت می کند که مکان های خرید را نشان می دهد.

از کجا بخریم