برای راه و روشی پایدارتر در زندگی

مأموریت ما

ما متعهد به آینده ای پایدارتر هستیم.

تلویزیون های LG OLED به گونه ای ساخته شده اند تا خلاقانه تر و پایدار تر باشند. هدف نهایی تلویزیون ال جی با فناوری پیشرفته تأثیر گذاری بر تغییرات زیست محیطی و بهبود سبک زندگی مصرف کنندگان است. ال جی با توسعه نوآوری های سبز، اصلاح فرآیندهای تولید و بهبود تجربه استفاده از محصول همچنان در مسیر کمک به جامعه بشری قرار دارد.
چهار قطعه پازل در وسط پازل Kraft Jigsaw با چمن به همراه عبارات «پایداری»، «سازگار با محیط زیست» و «راحتی چشم» پوشانده شده است. چهار قطعه پازل در وسط پازل Kraft Jigsaw با چمن به همراه عبارات «پایداری»، «سازگار با محیط زیست» و «راحتی چشم» پوشانده شده است.
فرایند سازگار با محیط زیست

چالش زیست محیطی مادام العمر

چرخه عمر محصول در تلویزیون LG OLED در هر گام از مسیر خود سازگاری بیشتری با محیط زیست پیدا می کند. تلویزیون های LG OLED به دلیل برخورداری از پیکسل های خود روشن، بدون نور پس زمینه و با اجزای کمتر تولید می شوند. در هنگام استفاده، به دلیل داشتن مواد سمی کمتر، آلودگی کمتری نیز در هوای منزل منتشر می‌کنند. همچنین، تلویزیون های LG OLED پس از امحاء حجم ضایعات را کاهش داده و دارای نرخ بازیافت بالایی هستند.
چرخه عمر تلویزیون OLED. تصویرنگاری از تلویزیون OLED که آن را با لایه های کمتر نشان می‌دهد. تصویرنگاری از تلویزیون OLED که آن را با نشر مواد سمی کمتر نشان می دهد. تصویرنگاری از ضایعاتی که نشانگر وجود بخش‌های دورریز کمتری هنگام امحا هستند (ویدیو را پخش کنید). چرخه عمر تلویزیون OLED. تصویرنگاری از تلویزیون OLED که آن را با لایه های کمتر نشان می‌دهد. تصویرنگاری از تلویزیون OLED که آن را با نشر مواد سمی کمتر نشان می دهد. تصویرنگاری از ضایعاتی که نشانگر وجود بخش‌های دورریز کمتری هنگام امحا هستند (ویدیو را پخش کنید).
*این مقایسه بین تلویزیون های LED و LG OLED صورت گرفته است.

این رسماً تلویزیون‌های LG OLED را به عنوان محصولات دوستدار محیط زیست معرفی می کند.

به دلیل استفاده از فرآیند سازگار با محیط زیست که در بالا به آن اشاره شد، Société Générale de Surveillance یا SGS (آژانس بین المللی آزمایش و سنجش در سوییس) هم دستگاه ها و هم پنل های تلویزیون LG OLED را به چند دلیل به عنوان محصولات سازگار با محیط زیست گواهی کرده است. دستگاه ها و پنل های تلویزیون فاقد کادمیوم بوده و با قطعات کمتر بازده تولید بیشتر و نرخ بازیافت بالاتری نسبت به تلویزیون های LED دارند. پنل ها فاقد ایندیوم فسفات نیز هستند و کمترین میزان پیشگیرنده شعله در اجزای پلاستیکی به کار رفته است.
لوگوی گواهینامه SGS برای پنل‌های OLED و دستگاه های تلویزیون OLED. لوگوی گواهینامه SGS برای پنل‌های OLED و دستگاه های تلویزیون OLED.
*پنل ها و دستگاه های تلویزیون LG OLED (به جز LG OLED R) گواهینامه محصول دوستدار محیط زیست را از SGS دریافت کرده اند.
*این مقایسه بین تلویزیون های LED و LG OLED صورت گرفته است.

نحوه ساخت OLED با قطعات کمتر از LCD را ملاحظه کنید.

مقایسه تفاوت ساختاری بین LED دارای نور پس زمینه و OLED فاقد آن (ویدیو را پخش کند). مقایسه تفاوت ساختاری بین LED دارای نور پس زمینه و OLED فاقد آن (ویدیو را پخش کند).
*این مقایسه بین تلویزیون های LED و LG OLED صورت گرفته است.

آیا تصور می کنید تلویزیون ایده آل خود را یافته اید؟


نور آبی کم

با نور آبی کمتری مواجه خواهید شد.

نور آبی از منابع مختلفی از جمله تلویزیون شما تابیده می شود اما تلویزیون های LG OLED به گونه ای ساخته شده‌اند تا آسایش و راحتی چشمان شما را هنگام تماشای تلویزیون حفظ کنند. بر اساس Eyesafe®، در صورتی که چشمان شما به مدت طولانی در معرض مقادیر فراوان نور آبی مضر قرار گیرد، ممکن است تولید ملاتونین متوقف شده و منجر به مشکلاتی از قبیل اختلالات خواب شود. به ویژه کودکان و نوجوانان دارای رشد ناکافی عنبیه در معرض آسیب شبکیه چشم قرار دارند. بنابراین، هنگام تماشای تلویزیون، نوع دستگاهی که با آن تماشا می کنید اهمیت دارد. از تست های به عمل آمده چنین بر می آید که نمایشگرهای LG OLED نور آبی کمتری در مقایسه با صفحات نمایش LED منتشر می کنند.
مقایسه نور آبی به واسطه تست‌گیری با فیلتر آشکارسازی نور آبی در نمایشگر LED با تابش فراوان و نمایشگر OLED با انتشار کمتر این پرتو (ویدیو را پخش کنید). مقایسه نور آبی به واسطه تست‌گیری با فیلتر آشکارسازی نور آبی در نمایشگر LED با تابش فراوان و نمایشگر OLED با انتشار کمتر این پرتو (ویدیو را پخش کنید).
*تصاویر صفحه شبیه‌سازی شده‌اند.
*منبع اطلاعات از eyesafe.com
*این مقایسه بین تلویزیون های LED و LG OLED صورت گرفته است.
بدون لرزش تصویر

بدون لرزش تصویر، دارای راحتی بیشتر.

شاید قبلاً متوجه سوسو زدن مانیتور شده باشید (این همان لرزش تصویر است). این اثر هم می تواند مرئی و هم نامرئی باشد به طوری که لرزش تصویر نامرئی نیز باعث ایجاد ناراحتی در چشمان شما می شود. لرزش تصویر هنگامی در تلویزیون های LED رخ می دهد که سیستم عامل آنها باعث سوسو زدن نور پس زمینه برای کنترل روشنایی می‌شوند چرا که زمان پاسخگویی پنل های LED در مقایسه با OLED نسبتاً آهسته می باشد. زمان پاسخگویی سریع تر و عدم وجود نور پس زمینه به این معنی است که تلویزیون های LG OLED فاقد لرزش تصویر هستند.
مقایسه لرزش تصویر در نمایشگر LED دارای لرزش تصویر و نمایشگر OLED فاقد ارزش تصویر در حین نمایش ویدیویی از اسب سفیدی در حال دویدن (ویدیو را پخش کنید). مقایسه لرزش تصویر در نمایشگر LED دارای لرزش تصویر و نمایشگر OLED فاقد ارزش تصویر در حین نمایش ویدیویی از اسب سفیدی در حال دویدن (ویدیو را پخش کنید).
*نتایج گواهی بدون لرزش تصویر به تست های پنل OLED مربوط می‌شوند. این مقایسه بین تلویزیون های LED و LG OLED صورت گرفته است.
*شرایط تصویر برداری: نمایشگر 120 هرتز برای OLED و LED، تنظیمات تصویر پیش فرض / سرعت شاتر: 50 فریم در ثانیه و 120 درجه.
*نتایج به دست آمده ممکن است بسته به شرایط تصویر برداری و بازنواخت متفاوت باشند.
*تصاویر صفحه شبیه‌سازی شده‌اند.
بدون خیرگی آزار دهنده

یک پیشرفت خیره کننده.

پنل‌های LG OLED نخستین نمایشگر در نوع خود هستند که به عنوان بدون خیرگی آزاردهنده مورد تأیید آزمایشگاه های حریق Underwriter Laboratories یا به اختصار UL می باشند. خیرگی آزاردهنده هنگامی رخ می دهد که اختلاف بزرگی بین روشنایی محیط اطراف و نور ساطع شده از نمایشگر وجود داشته باشد. UL این آزمون ها را با استفاده از یک روش ارزیابی مورد تأیید رسمی کمیسیون بین المللی روشنایی انجام داده است؛ آنها تأیید کردند که پنل‌های OLED در همه شرایط روشنایی متعادلی را تولید می کنند.
مقایسه خیرگی آزاردهنده در نمایشگرهای LED و OLED با نشان دادن زوجی که در حال سپری کردن پیک نیک در کنار رودخانه هستند. حتی در محیط تاریک، نمایشگر OLED هیچ خیرگی آزاردهنده‌ای را به تصویر نمی کشد (ویدیو را پخش کنید). مقایسه خیرگی آزاردهنده در نمایشگرهای LED و OLED با نشان دادن زوجی که در حال سپری کردن پیک نیک در کنار رودخانه هستند. حتی در محیط تاریک، نمایشگر OLED هیچ خیرگی آزاردهنده‌ای را به تصویر نمی کشد (ویدیو را پخش کنید).
*نتایج برپایه روش ارزیابی میزان خیرگی یکپارچه (UGR) استوار هستند.
*تأییدیه هنگامی صادر می شود که UGR در حین تماشای تلویزیون بین 70 لوکس و 300 لوکس، کمتر از 22 باشد.
*پنل های تلویزیونی LG OLED با تأییدیه بدون خیرگی آزاردهنده از سوی UL عرضه می شوند.
راحتی چشم (Eye Comfort)

با آسودگی و برای مدت طولانی تر به تماشا بنشیند.

تلویزیون های LG OLED به شما امکان می دهد تا با آسایش بیشتر و به مدت طولانی تر به تماشا بنشینید. این نمایشگرها به گواهی آژانس های بین المللی TÜV رینلند (TUV) و آزمایشگاه های حریق Underwriter Laboratories یا به اختصار UL دارای نور آبی کم، بدون لرزش تصویر و بدون خیرگی آزاردهنده هستند. تلویزیون های LG OLED نخستین پنل هایی از هر نوع تلویزیون نیز هستند که گواهینامه Eyesafe® ارائه شده توسط TUV-Eyesafe® را دریافت می کنند.
لوگوی Eyesafe® و گواهینامه TÜV Rheinland برای نور آبی کم. لوگوی تأییدیه Underwriter Laboratories برای نمایشگر بدون لرزش تصویر.  لوگوی تأییدیه Underwriter Laboratories برای نمایشگر بدون خیرگی آزاردهنده. لوگوی Eyesafe® و گواهینامه TÜV Rheinland برای نور آبی کم. لوگوی تأییدیه Underwriter Laboratories برای نمایشگر بدون لرزش تصویر.  لوگوی تأییدیه Underwriter Laboratories برای نمایشگر بدون خیرگی آزاردهنده.
*دستگاه‌های تلویزیون LG OLED (به جز LG OLED R) تحت گواهی نمایشگرهای دارای نور آبی کم توسط TUV-Eyesafe® عرضه می شوند.
*پنل های تلویزیونی LG OLED با گواهی بدون لرزش تصویر و خیرگی آزاردهنده از طرف UL عرضه می شوند.

راهگشا در پایداری.

ال جی پیوسته در حال اثبات این مهم است که یک پیشگام جهانی در فروش لوازم الکترونیکی آن هم با پشت سر گذاشتن چالش‌های زیست محیطی و اجتماعی مربوط به چرخه عمر محصول، شرایط کاری، فرایندهای تولید و بازیافت می باشد. زمامداری محیط زیستی، اجتماعی و شرکتی (ESG) فاکتورهای اصلی در اندازه گیری پایداری و تأثیرگذاری اجتماعی در شرکت هستند. رتبه بندی های ESG بر اساس ارزیابی های جامع سالانه برای عملکرد و شیوه های پایداری به دست آمده اند. ال جی به مدت نه سال متوالی یکی از پیشگامان صنعتی در شاخص های پایداری داو جونز (DJSI)، جزو سری شاخص FTSE4Good و شرکت تراز اول از نگاه Ecovadis و MSCI بوده است.
لوگوی شاخص‌های پایداری داو جونز. لوگوی FTSE4Good. لوگوی رتبه بندی پایداری Ecovadis. لوگوی رتبه بندی‌های MSCI ESG لوگوی شاخص‌های پایداری داو جونز. لوگوی FTSE4Good. لوگوی رتبه بندی پایداری Ecovadis. لوگوی رتبه بندی‌های MSCI ESG